Blogglistenhits

lørdag 2. august 2014

Landlig spisekrok


Det ustabile været har nådd Romerike, her er det sol og regn med torden om hverandre. Jeg lar meg inspirere av andre nettsider. Her fant jeg en skikkelig koselig spisekrok fra Countryliving. Tenk å kunne ha en romslig vinduskarm med plass til å sitte i? Jeg falt for denne smarte løsningen. Den gamle vintage taklampe hadde også passet inn hos meg. Det vakre vinduet uten gardiner er et nydelig blikkfang i rommet synes jeg. Det samme er den brune krok rekka med hatten på. Linputer i vinduskarmen likte jeg også. Brunt og hvitt er lekkert sammen og perfekt for oss som er svak for den landlige stilen. Les mer om denne koselig spisestuen her.

klem

2 kommentarer:

  1. Lekkert og delikat!
    Lenge siden sist jeg har kommentert, men fjellet har lokket.
    Der har det også vært torden, sol og regn om hverandre.
    Fortsatt god sommer ønskes, med bilder fra sjøen i nytt innlegg på min blogg. Klem fra Tove

    SvarSlett
  2. Interessant nettside du har. Jeg er imponert. Ta gjerne en visitt på siden min som er en del om tapet Fortsatt fin dag =)

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online