Blogglistenhits

fredag 29. august 2014

På kjøkkenbordet


Endelig fredag og godværet fortsetter! Jeg har te som min favoritt drikk og liker alt fra grønn te til fersk ingefær te. Jeg bruker egentlig te som medisin, det vil si jeg velger te etter hvilken energi jeg trenger akkurat nå. Ønsker jeg å lande litt fra stress og mas, velger jeg gjerne kamillete. Ønsker jeg litt energi velger jeg gjerne en grønn te med en smak jeg liker. Peppermynte te er perfekt mot stressmage. Hva er din favoritt drikk? Dette koselige bildet kommer fra høstnyhetene til Indiska. Der finner jeg alltid noe jeg liker. De har stort utvalg av lekre tekopper og den søte papirholderen i tre er også flott, jeg har funnet en helt lik til snill pris hos nille.no som også har mye søte høstnyheter.  God fredag til deg som er innom:-)

klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

 

blogger templates | Make Money Online