Blogglistenhits

torsdag 25. september 2014

Landlig kjøkken


Det er utrolig flott høstvær på Romerike i dag. Knall blå himmel og solskinn! Jeg drømmer om et stort kjøkken med plass til en stor kjøkken øy som den du ser på bildet over. Jeg likte denne veldig godt fordi den er gammel og har en herlig grønnfarge som er et flott blikkfang i rommet! Vil du vite mer om farger, ta deg en tur til den flotte bloggen Fargeneforteller. Jeg har en åpen kjøkkenløsning ut i en stue som mange har i dag. På kjøkkenet har jeg en liten kjøkkenøy fra Ikea som funker bra og brukes som avlastning og ekstra spisested. Kanskje dette bildet over også gav deg inspirasjon til å se ditt kjøkken med nye øyne? Les mer om det flotte kjøkkenet her. Strålende dag til deg som titter innom!

klem

1 kommentar:

  1. Dette var kjempekoselig! Dette likte jeg godt!
    Takk for at du henviser til bloggen min. Jeg snakker faktisk også om grønt i dag i nytt innlegg. Butikken Anni's Pølsemakeri er mørke grønn, og det kommenterer jeg.
    Jeg skriver om flere koselige butikker på Ringebu i dag.
    God høstferie ønskes med klem fra Tove.

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online