Blogglistenhits

onsdag 17. september 2014

Vinn design matboks

Velkommen til ny konkurranse! I september kan du vinne denne lekre design matboksen - Compleat Energy Booster fra Unikia. Dette er supersmart matboks med 3 rom som er laget spesielt for varm mat og har en liten boks egnet for yoghurt eller müsli.  Perfekt på små og lange turer samt til skole og jobb. Les mer om de kule matboksene her og hos Enklere liv. Alle som legger ut 1 kommentar for 1 lodd. Legger du ut 1 link eller har 1 link fr før får du 2 lodd og legger du deg til som følger får du 3 lodd. Legg gjerne igjen tips om konkurranser. Lykke til!

klem

24 kommentarer:

  1. Hei! Jeg har utrolig lyst til å vinne denne matboksen. Selv studerer jeg og merker at det går en del penger når jeg glemmer matpakke.. jeg tror jeg hadde hatt stor nytte av en slik matboks! takk for muligheten:-)

    SvarSlett
    Svar
    1. epostaddressen min er forresten amalieoldervoll@gmail.com !

      Slett
  2. Å så kult da! Med min matallergi, hadde det vært perfekt å tatt med meg mat hjemmefra i denne ;-) Er med med 3 lodd jeg da, kommentar, link og følger fra før...:-) Krysser fingre :-)

    SvarSlett
  3. hei
    slenger meg med,
    2 lodd.
    ha en fin høst!
    mvh TOVE

    SvarSlett
  4. Kjempeflott og nyttig premie som jeg ønsker meg :)
    2 Lykkelodd på meg, kommentar og følger :)
    Ha en fin helg alle sammen :)
    Hilsen Elin :)
    (elini@hotmail.no)

    SvarSlett
  5. Et genialt konsept rett og slett :)
    Jeg trekker to lykkelodd - følger og kommenterer :)
    tina.triger@live.com

    SvarSlett
  6. Jeg prøver lykken med 1 lodd :)
    Klem fra Tonje

    SvarSlett
  7. Jeg trekker tre lodd jeg da :) Kommenterer og følger bloggen din.
    Ida Lind
    urettferdig(ætt)live.com

    SvarSlett
  8. Jeg tar gjerne fire lodd :) Følger bloggen din!

    sighal@live.no

    SvarSlett
  9. Prøver lykken med ett lodd jeg :) Krysser fingra! Mvh. lenek77@gmail.com

    SvarSlett
  10. Så stilig matboks! Jeg kunne virkelig trengt en matboks, da kunne jeg laget meg noe annen niste enn trauste knekkebrød med ost (som ikke er sprø når jeg skal spise dem).

    i_sen3@yahoo.no

    SvarSlett
  11. Glemte visst å si at jeg tok 1 lodd :)

    i_Sen3@yahoo.no

    SvarSlett
  12. Kjempefin premie! Takker for 1 lodd :) magudvangen(at)yahoo.no

    SvarSlett
  13. Hei,jeg deltar med ett lodd.Flott matboks.
    Hilsen Vigdis - viva301@hotmail.com

    SvarSlett
  14. Jeg er med :) et lodd på meg!
    majsen-ek@hotmail.com

    SvarSlett
  15. Hei! Perfekt til mine lange dager - og behov for mat 3. hver time:-)

    SvarSlett
  16. Hehe det er den kuleste matboksen jeg har sett :-) heidilykke1979@hotmail.com

    SvarSlett
  17. Så fin og praktisk matboks :)

    hegetinnesen@gmail.com

    SvarSlett
  18. Stilig og praktisk :-)
    Deltar med 4 lodd for kommentar og følger

    Mvh Bente

    SvarSlett
  19. utrolig fin matboks. Vil gjerne være med på trekningen.

    SvarSlett
  20. Jeg er med:D deltar med 1 lodd :)
    Rannveig Kh
    rankh@hotmail.no

    SvarSlett
  21. 1 lodd på meg :)
    God høst!

    -Ida Johanne-
    ida_jc@hotmail.com

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online