Blogglistenhits

torsdag 13. november 2014

Blikkfang


Det er surt og vått på Romerike. Det er jo skikkelig november vær, men nå håper jeg på litt snø snart. I postkassen kommer det hver dag juleinspirasjons magasiner. Denne uken kom nytt magasin fra Home and cottage med tittelen; Forberedelser. Jeg fant den ene fristelsen etter den andre...kanskje du også fant noe du likte? Les mer her.  Et lite furutre på terrassen pent pakket inn i en liten hamppose og et hjerte av kongler passer perfekt min landlige stil.  Det fine hjertet koster kun kr 79,- og er jo perfekt julegave. Er du litt handy kan du jo borre i kongle og lage din personlige krans.  Ry lite grønt tre eller en vakker krans er flotte blikkfang ved inngangspartiet! Takknemlig for tips til julegaver fra naturen!

klem

4 kommentarer:

  1. oh, wie süß haben sie dekoriert!!! ich finde auch den kleinen baum in der tüte schön!!! einen schönen abend wünscht angie

    SvarSlett
  2. Du kan lage flotte gaver av stein. Først får du en fin tur ut. Så kan man kose seg inne. De kan dekoreres med kvist, eller flere stener kan limes sammen, og man kan feste nisser på. Eller man kan male direkte på stenen.
    Kjempefin aktivitet sammen med barn og barnebarn!
    God helg ønskes av Tove.

    SvarSlett
  3. Jeg laget adventsstake med pynt fra naturen i fjor:
    http://c-tine-s.blogspot.no/2013/11/arets-adventsstake.html

    Ellers husker jeg at brødrene mine laget kongledekorasjoner da vi var små. Rund oasis, furukongler med ståltråd rundt, og så stakk de konglene inn i oasisen. Ble en kule med kongler - kjempesøt! Brukte rødt bånd til oppheng.

    Kjekt med hjemmelagde gaver da, og også fint å bruke ting man finner i naturen :)

    God helg til deg.
    Klem fra Christine

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online