Blogglistenhits

torsdag 12. februar 2015

Blikkfang


Små fornyelser i et rom gir god energi synes jeg. Farger er viktige blikkfang i et rom, enten det er det er en ny pute, et fargerikt fruktfat eller friske blomster. Bildet over viser noen blikkfang jeg falt for i dag på nett hos Ellos Home. Den vakre blå glassvasen til kr 599,- hadde passet fint hos meg, det samme hadde den turkise veggklokken til kr 249,-, den turkise puta til kun kr 49,- samt de smarte hvite kurvene som selges i sett av 2 for kr 299,- er vakre blikkfang. Jeg er glad i farger i blåtoner og velger ofte detaljer i disse fargene. Det er farger som gir meg ro i en hektisk hverdag. Les mer om farger hos den inspirerende bloggen Fargeneforteller. Hvilke farger liker du akkurat nå? Takk for at du en innom her en liten tur og ønsker deg en fargerik dag!

klem

1 kommentar:

  1. Du spør" hvilke farger liker du nå?", et spennende spørsmål. For farger virker ulikt på ulike mennesketyper. Og vi trenger ulike farger til ulike tider og til ulike ting.
    Farger er så spennende! En god og fargerik helg ønskes av Tove

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online