Blogglistenhits

lørdag 21. februar 2015

Landlig stil


Jeg er glad i den landlige stilen fordi den passer min personlighet fordi den kombinerer det naturlige med det enkle. Jeg er også svak for gjenbruk og det passer jo perfekt inn her. Jeg falt for dette vakre bildet av langbord i slitt tre og hvite møbler samt tekstiler i lin. Bildet kommer fra den sjarmerende bloggen og FB-siden French-grey.  Det eneste som mangler på bildet er frukt og blomster. Farger er viktige blikkfang i alle rom. Vil du vite mer om fargenes verden besøk den flotte bloggen Fargeneforteller.  Der henter jeg alltid inspirasjon og kanskje du også ser farger med nye øyne? Takknemlig for tips til nettsider som selger gjenbruk. Strålende dag til deg som er innom her :-)


klem

1 kommentar:

  1. Jeg elsker gamleting,og dette "trauet" er kjempeflott. jeg har noen flotte trau selv, og jeg er veldig glad i dem. Bl.a. bruker jeg dem til å sette blomsterpotter i.
    Enig med deg, vi mangler litt farger på bildet, og frukt og blomster er herlige fargeklatter! Hilsen Tove

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online