Blogglistenhits

søndag 26. april 2015

Blå blikkfang


Sola skinner fra blå himmel på Romerike i dag! Tid for å rydde litt på terrassen og finne frem puter og gjøre det klart for utelivsesongen! Jeg nyter stundene på terrassen med familie og venner. Det beste er ofte det enkle. Bare det å dele en is eller en smoothie i solveggen, er lykke for meg. Falt for dette flotte bildet fra den nye sommerkatalogen til Kid! Der var det sååååå mye fint...og det meste gikk i blått og hvitt, helt perfekt for meg som elsker blått! Jeg pynter opp med blå puter og planter blå blomster i krukker og kar. Hva er din farge hos deg?  Strålende dag til deg som er innom :-)

klem

3 kommentarer:

  1. Blått er vakkert, men kan også bli litt kaldt i det lange løp. Jeg er nok veldig glad i ulike varianter av oransje, men ikke i gul-oransje. Hilsen fra Tove

    SvarSlett
  2. Blått blir aldri feil for meg!

    SvarSlett
  3. Blått er vakkert - og passer utrolig fint til mai.

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online