Blogglistenhits

lørdag 18. april 2015

Landlig og klassisk i hvitt


Sola varmer på Romerike og håper den gjør det hos deg som er innom også :-) Denne uka kom det nyeste magasinet fra Home & Cottage i postkassa. Jeg er glad i den landlige stilen og gleder meg alltid når de kommer ut med nye magasiner. Her finner jeg inspirasjon og ser mine rom inne og ute med nye øyne. Jeg falt for denne smarte og praktiske gruppen i hvit aluminium. Den passer like godt hjemme som på hytta, og passer inn i de fleste hjem. Les mer om de lekre hagemøblene her. Hvite utemøbler lyser opp og med puter i ulike farger er det morsomt å forandre og fornye litt på terrassen eller i hagen.  Nå er jeg på jakt etter gamle tremøbler som jeg kan male hvite til utelivet :-) Er det noen der ute som har noe stående, send meg en hilsen her.

klem



1 kommentar:

  1. Lekkert! Er det ikke deilig at vi kan sitte ute?! Det er bare å nyte! Hilsen fra Tove

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online