Blogglistenhits

søndag 4. oktober 2015

Frisk høst i møte


Nydelig høstvær på Romerike i dag! Sola skinner fra isblå himmel! Jeg studerer ernæring og gleder meg til jobbe innen kosthold og helse. Da jeg var rundt 18 år fikk jeg smerter i ledd og la den gang om kostholdet fra mye ferdig laget mat til hjemmelaget mat av rene råvarer. Mine smerter skyldes leddsmerter og ved å velge vekk blant annet rødt kjøtt som inneholder mye syre, fikk jeg redusert mine smerter. Jeg har i dag et kosthold som er basert på nordisk kosthold med fokus på kjøtt i form av vilt og lam samt ren fisk. Inntak av fet fisk samt tilskudd av omega-3 har gitt meg en kropp fri for smerter. Vårt moderne kosthold består av i økende grad ferdigmat komponenter samt fisk og kjøtt foret på industrifor. Det er derfor mange vil ha nytte av å velge god omega-3 tilskudd som er viktig for god helse som styrker immunforsvaret og gir økt konsentrasjon. Les mer nyttig informasjon om god omega-3 her. Takknemlig for tips til oppskrifter for god helse.
 
klem

1 kommentar:

  1. Kost og litt trening/bevegelse er viktig! Dessuten er farger viktig både i maten, i interiøret og når vi velger klær. På fredag skal jeg snakke om dystre farger i klesmoten på høsten i "Norgesglasset" på NRK P1. Oransje er tingen! Hilsen Tove

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online