Blogglistenhits

fredag 30. oktober 2015

Hjemmelaget Halloweenkjeks!

 
Siste helg i oktober er her og minstejenta gleder seg veldig til å feire Halloween! Vi kler oss ut og har klart knask til barna som kommer på døra i morgen:-) Halloween er en amerikansk tradisjon som har blitt feiret i Norge de siste 15 årene. Lage gresskarlykt er koselig og det har blitt vår tradisjon. I år skal vi prøve å lage Halloween kjeks som du ser på bildet ovenfor. De ser jo supergode ut. Har du dårlig tid, kan jo ferdige sjokoladekjeks være like bra. På 1-2-3 har du ferdige Halloweenkjeks. Husk å stikke lakrislisser inn som ben og bruk gjerne ferdig melis på tupe som øyne. Oppskriften og det kule bildet på Halloween kjeks fant jeg hos Tine her. Takknemlig for tips til Halloween kaker.Vil du lese om opprinnelsen til Halloween finner du mye info her. God Halloween!
 
klem

2 kommentarer:

  1. Morsomme Halloween kaker. Håper de smaker godt også. God Halloween ønskes av Tove

    SvarSlett
  2. Hei. Jeg har sendt flere mailer til deg uten å få svar. . Vær så snill å se etter. Den siste videresendte jeg til deg i dag, 10.11.15. Mailen er merket : Ang. premie Balansekonkurranse.

    Jeg har brukt denne epostadressa: info@balanse.com

    Håper du vil svare meg på mail.

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online