Blogglistenhits

tirsdag 12. januar 2016

Orden på badet

 
Det er tid for å rydde litt på badet. Jeg er på jakt etter søte kurver som passer inn som gjerne kan ha litt maritim stil. Disse kurvene som du ser på bildet ovenfor hadde passet perfekt. De finnes nå på tilbud og koster kun kr 76,- for 2 :-) De fant jeg hos Nille. Les mer her. Små glasslykter pynter opp på badet og de du ser på bildet hadde passet inn hos meg samt er søte vertinnegaver. Nye knotter er en morsom og rask måte å fornye et møbel på. Kanskje disse knottene kunne passe på badet mitt? De er nå på tilbud til kun kr 17,- pr stk!  De passer jo også like bra på kjøkkenet eller et barnerom.
 
 
Er du på jakt etter nye håndkle, kanskje de du ser på bildet som nå er til halv pris kr 59,- i str 70x130. Det er jo supre gaver hele året :-) Takknemlig for tips til smarte januarkupp!
 
klem
 

1 kommentar:

  1. De knottene var virkelig fine og fargerike. De kunne jeg tenke meg! Hilsen Tove

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online